Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το σεμινάριο του ΣΘΕΒ: «Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση»

Ο ΣΘΕΒ πραγματοποίησε εκπαιδευτικό σεμινάριο την Τρίτη 03 Δεκεμβρίου με θέμα: «After sales». Ο σκοπός του σεμιναρίου ήταν η κατανόηση της ολικής ποιότητας στο after sales, μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ξεκινά πριν την πώληση και εξασφαλίζει πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Οι συμμετέχοντες με το πέρας του σεμιναρίου ήταν σε θέση να αξιολογήσουν και να προτείνουν λύσεις στους τομείς της εσωτερικής οργάνωσης της επιχείρησης, την αύξηση κερδοφορίας, την πιστότητα πελατών, την προώθηση σε νέους ή διαφυγόντες πελάτες και τη διαχείριση τυχόν συγκρουσιακών καταστάσεων αν και όταν προκύψουν.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται ενεργά με την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις και το marketing.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Γ. Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.