Κύκλος σεμιναρίων του ΣΘΕΒ με θέμα: «Στρατηγικές πωλήσεων για εξαγωγές και marketing αγροτικών προϊόντων» σε συνεργασία με την Αμερικάνικη Γεωργική σχολή – Perottis College

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών διοργανώνει κύκλο σεμιναρίων με θέμα: «Στρατηγικές πωλήσεων για εξαγωγές και marketing αγροτικών προϊόντων» σε συνεργασία με την Αμερικάνικη Γεωργική σχολή – Perottis College, την Τρίτη 12 & την Πέμπτη 14 Απριλίου και ώρες 17:00 – 21:00.

Το πρώτο σεμινάριο με θέμα: «Στρατηγικές πωλήσεων για εξαγωγές αγροτικών προϊόντων» θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στις εγκαταστάσεις του ΣΘΕΒ ενώ το δεύτερο σεμινάριο με θέμα: «Marketing αγροτικών προϊόντων» θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά μέσω zoom.

Στόχος των σεμιναρίων είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και των δεξιοτήτων σε θέματα σχεδιασμού μάρκετινγκ, πωλήσεων και ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησης σε εξαγωγικές αγορές, και στη θέσπιση των επιμέρους στόχων για την τοποθέτηση και την προώθηση των αγροτικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε παραγωγούς αγροτικών προϊόντων, γεωπόνους, τεχνολόγους τροφίμων, φοιτητές των παραπάνω ειδικοτήτων, νέους επιχειρηματίες στον αγροτικό χώρο, νέους αγρότες, εμπόρους γεωργικών προϊόντων καθώς και στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με κάθε είδους αγροτικά προϊόντα.

Μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα και την θεματολογία των σεμιναρίων εδώ.

Εισηγητές των σεμιναρίων είναι οι:

1ο σεμινάριο:

  • Ο Δρ. Αναστάσιος Καραμάνος είναι Επικεφαλής του Μεταπτυχιακού MSc. Marketing for the Agrofood Sector Είναι κάτοχος MSc in Advanced Mechanical Engineering από το Imperial College του Λονδίνου και διδακτορικό σε Management Studies από το Judge Business School, University of Cambridge. Διδάσκει και ερευνά την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη στρατηγική.
  • Ο κ. Γιώργος Α. Λαμπανάρης έχει πάνω από 25 χρόνια εμπειρία στις διεθνείς πωλήσεις και εμπειρία συμβουλευτικής. Εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη προηγμένων επιχειρηματικών δεξιοτήτων στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, προσθέτοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου κριτικής σκέψης με σκοπό τις άμεσες θετικές επιπτώσεις στα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

2ο σεμινάριο:

  • Ο Δρ. Κυριάκος Ρίσκος είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στο γνωστικό πεδίο του Μάρκετινγκ από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Πληροφορική και Διοίκηση από το ΑΠΘ και πτυχιούχος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στο νευρομάρκετινγκ και τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο ψηφιακό περιβάλλον, στο οικολογικό μάρκετινγκ και τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι σε «πράσινα» ερεθίσματα.
  • Ο κ. Θεοχάρης Στυλιανός Σπυρόπουλος συνδυάζει επαγγελματική εξειδίκευση και ακαδημαϊκή εμπειρία. Έχει περισσότερα από 20 χρόνια διεθνή εμπειρία ως επαγγελματίας Marketing & Business Development σε ελληνικές και διεθνείς εταιρείες. Είναι κάτοχος MBA (Marketing) από το Sheffield University Management School και η έρευνά του επικεντρώνεται στην επιχειρηματικότητα, το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τη καινοτομία.

Για δηλώσεις συμμετοχής στα σεμινάρια συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής έως τη Δευτέρα 11 Απριλίου.

Με την παρακολούθηση και των δύο σεμιναρίων παρέχεται ειδική τιμολόγηση ενώ δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης ενός εκ των δύο σεμιναρίων.

Το κόστος συμμετοχής και για τα δύο σεμινάρια είναι:

  • Μέλη ΣΘΕΒ 100€
  • Μη μέλη ΣΘΕΒ 160€

Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να παρακολουθήσει ένα εκ των δύο σεμιναρίων οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:

1ο σεμινάριο:

  • Μέλη ΣΘΕΒ 80 €
  • Μη μέλη ΣΘΕΒ 120€

2ο σεμινάριο:

  • Μέλη ΣΘΕΒ 40€
  • Μη μέλη ΣΘΕΒ 60€

Μετά το πέρας του σεμιναρίου θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους εκπαιδευόμενους.