Διαδικτυακό Εργαστήρι ΣΘΕΒ με θέμα: Business Development & Social Media: Νέες Τάσεις & Πρακτικές για Ψηφιακή Εξωστρέφεια

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών σε συνεργασία με τη Zisimatos Management διοργανώνει διαδικτυακό εργαστήρι με θέμα «Business Development & Social Media: Νέες Τάσεις & Πρακτικές για Ψηφιακή Εξωστρέφεια», την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025, ώρες 18:00-21:00 μέσω της πλατφόρμας zoom.

Το σεμινάριο έχει σκοπό να προσφέρει μια σύγχρονη και πρακτική εισαγωγή στις βασικές τάσεις και τεχνικές που αξιοποιούν τα κοινωνικά μέσα (social media) ως εργαλείο για την επιχειρηματική ανάπτυξη. Εστιάζει στην ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας και στην αξιοποίηση των ψηφιακών καναλιών με στόχο την ανάπτυξη δικτύου, την αύξηση της εξωστρέφειας και την προσέλκυση νέων συνεργατών.

Θα γίνει αναφορά στις σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και τα εργαλεία Επιχειρηματικής Ανάλυσης (BI), τα οποία διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται και προσεγγίζουν το κοινό τους.

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Όλα τα στελέχη, όλων των διοικητικών βαθμίδων, που επιθυμούν να κατανοήσουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media για να βελτιώσουν τις εμπορικές τους στρατηγικές και να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους.
  • Στελέχη του τμήματος πωλήσεων και marketing που επιθυμούν να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τη στρατηγική τους στα κοινωνικά μέσα.
  • Υπεύθυνoυς Business Development που αναζητούν νέες καινοτόμες μεθόδους για να ενισχύσουν την επιχείρησή τους και να προσεγγίσουν νέους συνεργάτες.
  • Επιχειρηματίες και στελεχών μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) που επιθυμούν να αυξήσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία και να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες των social media για να προσελκύσουν νέες ευκαιρίες.

Θεματικές ενότητες:

  • Μικρές Ψηφιακές Δράσεις με Στρατηγική Βαρύτητα

Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστούν παραδείγματα μικρών αλλά στρατηγικά σημαντικών ψηφιακών ενεργειών, οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά εμπορικά αποτελέσματα. Θα εξετάσουμε πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως το AI-driven content και τα εργαλεία Business Intelligence (BI), μπορούν να ενισχύσουν την στόχευση και την αποτελεσματικότητα των ψηφιακών στρατηγικών.

  •  Social Media & Business Development: Πού βρισκόμαστε σήμερα;

  Η ενότητα αυτή θα καλύψει τις νέες απαιτήσεις του ψηφιακού τοπίου και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Θα αναλύσουμε πώς να επιλέξετε τις κατάλληλες πλατφόρμες και πώς να δημιουργήσετε μία συνεπή και αποτελεσματική παρουσία στα social media.

  •  LinkedIn & Social Selling Tactics

Σε αυτή την ενότητα, θα εξετάσουμε τα βασικά βήματα για τη δημιουργία ενός ισχυρού επαγγελματικού προφίλ στο LinkedIn, το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο, και τις στρατηγικές social selling που χρησιμοποιούνται για την προσέγγιση decision-makers και άλλων σημαντικών επαγγελματιών.

  •  Περιεχόμενο που Ενισχύει την Εικόνα και Ανοίγει Πόρτες

Η δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου είναι κεντρική για την επιτυχία στα social media. Θα αναλύσουμε ποιο είδος περιεχομένου ενισχύει την εικόνα της επιχείρησης, χτίζει εμπιστοσύνη και ανοίγει νέες επαγγελματικές ευκαιρίες. Θα αναφερθούμε σε βασικές στρατηγικές για την παραγωγή αξιόπιστου και ενδιαφέροντος περιεχομένου.

Εισηγητής:

Ο κ. Χρήστος Λουκάς είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εκπαιδευτής Στελεχών, με εμπειρία σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και στους τομείς της φαρμακευτικής, της βιομηχανίας, των κατασκευών και των τροφίμων. Είναι πτυχιούχος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το ίδιο πανεπιστήμιο. Διαθέτει εκτενή εμπειρία στη διεύθυνση πωλήσεων, στρατηγικό μάρκετινγκ, HRM και εταιρική κουλτούρα, ενώ συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς ως διδάσκων σε Online courses για επιχειρηματικά θέματα. Παράλληλα, συμμετέχει σε διαδικασίες mentoring και είναι Senior Consultant στη Zisimatos Management, έχοντας συμμετάσχει σε πλήθος έργων και εκπαιδεύοντας στελέχη σε θέματα Πωλήσεων και HR.

Κόστος Συμμετοχής: 30€

Δήλωση Συμμετοχής: Εξασφαλίστε τη θέση σας άμεσα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής μέχρι την Δευτέρα 7 Απριλίου 2025.

Στο τέλος του webinar, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν σύντομη καθοδήγηση για την προσωπική τους εξάσκηση, με προαιρετική άσκηση στο σπίτι για την εφαρμογή των όσων έχουν μάθει κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.