Η Δύναμη της Επικοινωνίας στην Πράξη – Ολοκληρώθηκε το σεμινάριο του ΣΘΕΒ με θέμα «Διαχείριση Αντιρρήσεων & Παραπόνων & Εσωτερικός Πελάτης»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο του ΣΘΕΒ σε συνεργασία με τη Zisimatos Management, με θέμα «Διαχείριση Αντιρρήσεων & Παραπόνων & Εσωτερικός Πελάτης», το οποίο έλαβε χώρα στις 29 και 30 Απριλίου, στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου, με τη συμμετοχή πληθώρας στελεχών από διάφορους τομείς της αγοράς.

Το σεμινάριο είχε στόχο να ενισχύσει τις δεξιότητες των συμμετεχόντων στην αποτελεσματική διαχείριση δύσκολων επικοινωνιακών καταστάσεων με πελάτες – τόσο εξωτερικούς όσο και εσωτερικούς.

Μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, πρακτικά παραδείγματα και βιωματικές ασκήσεις, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν στην αναγνώριση και κατανόηση των ενστάσεων και παραπόνων, τη χρήση τεχνικών ενεργητικής ακρόασης και συναισθηματικής νοημοσύνης, τη διατήρηση ψυχραιμίας και επαγγελματισμού σε απαιτητικές συνθήκες, αλλά και την καλλιέργεια κουλτούρας συνεργασίας με τον “εσωτερικό πελάτη”, δηλαδή τους συναδέλφους και τα άλλα τμήματα της επιχείρησης.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν o κ. Χρήστος Λουκάς, σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδευτής στελεχών με εμπειρία σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις και senior consultant στη Zisimatos Management, ο οποίος μοιράστηκε πολύτιμες γνώσεις και τεχνικές επικοινωνίας που εφαρμόζονται με επιτυχία σε σύγχρονα επαγγελματικά περιβάλλοντα.

Η θετική ανταπόκριση των συμμετεχόντων και το υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης επιβεβαιώνουν τη σημασία εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών για την ενδυνάμωση της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας και της ομαδικής συνεργασίας.

Ο ΣΘΕΒ, θα συνεχίσει να υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα, τόσο ενδοεπιχειρησιακά όσο και διεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των επιχειρήσεων και των στελεχών αυτών.